I. Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.wailz.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Sklep www.wailz.pl jest prowadzony przez firmę:
    Wailz spólka z o.o.
    Adres do korespondencji:
    ul. Obroki 130
    40-833 Katowice
    tel: 739-902-539
    e-mail: info@wailz.pl
  3. Zakup w sklepie internetowym www.wailz.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk “Zamówienie”.
    By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
  3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Wailz zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
  6. Firma Wailz zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.wailz.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
  8. Firma Wailz wystawia fakturę i fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
  9. Firma prowadzi nie tylko sprzedaż wysyłkową, jest możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
  10. Postępowanie Reklamacyjne. Od odebrania zamówienia 7 dni na zwrot towaru na koszt zamawiającego. Towar nie może być uszkodzony, opakowanie herbaty musi być w nienaruszonym stanie.